שפחה חדשה – ההתחלה

18 מחשבות על “שפחה חדשה – ההתחלה

  1. עליך לכתוב בעיקר רגשות, מה השפחה מרגישה, את המבט של השפחה מלמטה ושל האדון מלמעלה. פחות תיאורים שאולי מדליקים אותך, אך מכבים אותנו הקוראים.
    עוד עליך לדעת שיחסים בין אדון לשפחה הם מלאי רגש אהבה וחברות, זהו ההבדל בין השפחות של דאע"ש לשפחות הישראליות שהן חברות ואפילו בנות זוג ולא חתיכת בשר מופשרת כמו בדאע"ש

    1. הוא צודק, תפסיקו לכתוב "סיפורים" שהם בעיקר תיאורים מגעילים, ותתחילו לכתוב על רגשות ועל מה שגורם לנשים וגברים במאה ה21 לרצות להיום עבדים ושפחות

    2. אני בעצמי שפחה, וחיי העבדות שלי שונים לחלוטין.
      בתחילת דרכי האדון שלי עיצב את דרכי, הוא הלביש אותי בחצאית שחורה חולצה לבנה ופפיון אדום, נעלתי נעלי עקב אדומים גבוהים, ועשיתי דבר אחד: שירתתי אותו 24/7 בלי שום מגע מיני. לעשות כלים, להכין אוכל, למלצר, להוריד לנקות לסדר וכך הלאה, הייתי כמה מוקדם בבוקר מתלבשת ומכינה לו ארוחת בוקר, מחליפה בגדים רצה לעבודה וחוזרת מהר כדי להתארגן, ללבוש את המדים שלי ולהתחיל לעבוד.
      רק לאחר חצי שנה התכבדתי לגעת באדוני, תוך סייגים וגדרים רבים שהפכו את חוויית העבדות למעצימה ונפלאה.
      תלמד קצת את הנושא "מיכאל" ואח"כ תכתוב

    1. לא הכי טוב… אתה צריך לכתוב רגשות, נקודות מבט ועוד…
      ולא לחזור על אותה מילה הרבה פעמים! זה מעצבן! נגיד כמו תפתחי את הפה שפחה! אתה יכול לכתוב את זה, אבל פעם ב…

  2. אני מקווה שיהיה המשך למה שקראתי עכשיו – לא בגלל שנהניתי ממנו אלא משום שכך תינתן לך הזדמנות ראויה לשפר אותו (ואולי אפילו לחרמן רחמנא ליצלן). עשית לי חשק ללכת לשירותים ולהקיא את כל התיאורים והקלישאות ששפכת בפני ובפני הקוראים. מצטערת על הבוטות, אבל סיפור זה לא. מקסימום פנטזיה קצרה ולא משכנעת של אקט מיני.

הוספת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *